Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2015, 8503 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2015, 17432 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2015, 25176 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2015, 18811 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.949,- p/mnd klik hier
2015, 11132 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 4385 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2015, 24758 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2015, 19648 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2015, 16959 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2015, 20418 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2015, 35370 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2015, 16206 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.599,- p/mnd klik hier
2015, 25261 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2016, 11197 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 23583 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 7119 Km
Merkdealer
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.150,- p/mnd klik hier
2016, 5950 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.190,- p/mnd klik hier
2016, 16847 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.490,- € 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 22111 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2016, 6513 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion