Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 6.695,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2010, 38432 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 6.945,- p/mnd klik hier
2011, 33133 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2011, 24575 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.190,- € 7.690,- p/mnd klik hier
2011, 39080 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2011, 27988 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2012, 56582 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2012, 60622 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 36338 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2012, 17175 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2012, 27998 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.550,- p/mnd klik hier
2013, 36102 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2014, 41227 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2014, 21838 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2014, 19004 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2015, 31722 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2016, 41004 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2016, 38018 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2016, 31759 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2016, 17870 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2016, 31625 Km
Merkdealer
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion