Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2006, 41702 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2006, 14238 Mls
KAWASAKI VN 900
KAWASAKI VN 900
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2006, 30752 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2007, 22080 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.150,- p/mnd klik hier
2008, 20700 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2008, 13832 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 7.499,- p/mnd klik hier
2009, 16956 Mls
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 6.940,- p/mnd klik hier
2010, 13874 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2010, 11000 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900
KAWASAKI VN 900
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2010, 9000 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2012, 19728 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC SE
KAWASAKI VN 900 CLASSIC SE
€ 8.150,- p/mnd klik hier
2013, 6640 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2015, 18825 Km
KAWASAKI VULCAN 900 CLASSIC
KAWASAKI VULCAN 900 CLASSIC
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2016, 3790 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2016, 24850 Km
KAWASAKI VULCAN 900 CLASSIC
KAWASAKI VULCAN 900 CLASSIC
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2017, 16272 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2017, 16272 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion