Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 8.989,- p/mnd klik hier
2009, 27952 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 9.290,- p/mnd klik hier
2009, 37051 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 8.950,- € 9.400,- p/mnd klik hier
2009, 18788 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.498,- p/mnd klik hier
2009, 18004 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2010, 63976 Km
Merkdealer
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC
€ 9.489,- p/mnd klik hier
2011, 31348 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2012, 39621 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2012, 35546 Km
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion