Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2022, 11172 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2022, 21000 Km
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2022, 7855 Km
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2022, 5100 Km
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2022, 927 Km
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2022, 14015 Km
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 6.790,- p/mnd klik hier
2023, 3925 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2023, 7334 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2023, 9702 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2023, 11025 Km
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2024, 283 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2024, 4082 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.890,- p/mnd klik hier
2024, 410 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 7.490,- € 8.449,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
KAWASAKI Z650RS
KAWASAKI Z650RS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion