Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2021, 15354 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2021, 10335 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2021, 16506 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.790,- p/mnd klik hier
2021, 32012 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2021, 49218 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2021, 6890 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2021, 34500 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2022, 13607 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2022, 12800 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2022, 14300 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 14.500,- p/mnd klik hier
2022, 30659 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2022, 3098 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 14.980,- p/mnd klik hier
2022, 6620 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 S
KAWASAKI VERSYS 1000 S
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2023, 42000 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S GRAND TOURER
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2024, 5200 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion