Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 S GRAND TOURER - 2021

Garantie: Ja
6890 Km
Nardo
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
kawasaki - versys-1000-s-grand-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
VERSYS 1000 S / Versys1000S

Aangeboden door Leigraaf Motoren:

Een zéér nette en compleet uitgevoerde Kawasaki Versys 1000 S 2021. Versys 1000 S is het meest complete model standaard uitgerust met vele moderne opties.

- Afkomstig van 1e eigenaar
- Recent onderhoud gehad

Onderscheidende opties:
- Givi Topkoffer
- Kawasaki Zijkoffers
- Kawasaki valdoppen
- Navigatie houder
- Intelligente remmanagementsysteem
- Handvatverwarming
- Elektronische gaskleppen
- Telefoon bluetooth verbinding
- Dubbele Led koplamp
- Radiaal gemonteerde remklauwen
- Rijmodi sport, road en regen 
- Verstelbaar windscherm
- Bochten managementsysteem
- Traction control
- TFT display
- Quickshifter
- Cruise control
- ABS
- Economisch rijden indicator 

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat.

Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2025 Motoroccasion