Nieuwsbrief:

Leigraaf Motoren

Het doel van Leigraaf Motoren is om jouw die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat.   Onze collectie bestaat uit motoren met een lage kilometerstand en betrouwbare achtergrond.
Alle motoren van Leigraaf Motoren
80 motoren gevonden
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2021, 4565 Km
YAMAHA R7
YAMAHA R7
€ 10.249,- p/mnd klik hier
2023, 1893 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2021, 2416 Km
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 12.499,- p/mnd klik hier
2023, 3669 Km
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 12.499,- p/mnd klik hier
2023, 6133 Km
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2021, 6327 Km
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2024, 2491 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 21.999,- p/mnd klik hier
2024, 7591 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 22.499,- p/mnd klik hier
2024, 2072 Km
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 22.499,- p/mnd klik hier
2024, 2491 Km
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2024, 8677 Km
BMW R 1300 GS
BMW R 1300 GS
€ 25.749,- p/mnd klik hier
2024, 4100 Km
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 18.749,- p/mnd klik hier
2024, 6284 Km
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
€ 21.999,- p/mnd klik hier
2025, 1 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 14.999,- p/mnd klik hier
2025, 1 Km
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
€ 21.999,- p/mnd klik hier
2025, 300 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2023, 8689 Km
YAMAHA TENERE 700 RALLY EDITION
YAMAHA TENERE 700 RALLY EDITION
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2021, 2990 Km
KTM 890 ADVENTURE R
KTM 890 ADVENTURE R
€ 15.999,- p/mnd klik hier
2025, 2990 Km
YAMAHA TENERE 700 RALLY EDITION
YAMAHA TENERE 700 RALLY EDITION
€ 12.499,- p/mnd klik hier
2022, 1500 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion