Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VULCAN S - 2015

Garantie: Ja
17782 Km
PAARS
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
kawasaki - vulcan-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2015

Bij Motor Venray hebben we een prachtige Kawasaki Vulcan S uit 2015 klaarstaan. Met slechts 17.782 kilometer op de teller en afkomstig van de eerste eigenaar is deze motor een betrouwbare keuze voor zowel beginnende als ervaren rijders.

De Vulcan S biedt een perfecte mix van comfort en stijl. Met ABS voor extra veiligheid en een krachtige uitstraling is dit een motor die overal indruk maakt. Of je nu een ontspannen toertocht maakt of je dagelijkse ritten spannender wilt maken, deze machine stelt niet teleur.

Met 12 maanden garantie koop je bij ons zorgeloos. Kom langs bij Motor Venray en maak kennis met deze veelzijdige en stoere motor. Je volgende rit begint hier!

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion