Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2016, 36487 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 5.990,- € 6.490,- p/mnd klik hier
2016, 34468 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.190,- € 6.490,- p/mnd klik hier
2016, 14468 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2016, 39000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2016, 35000 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2016, 13727 Km
Merkdealer
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.850,- € 7.249,- p/mnd klik hier
2016, 23508 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2017, 56599 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2017, 19594 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2017, 27161 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2017, 11465 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.890,- p/mnd klik hier
2017, 26806 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.644,- € 6.950,- p/mnd klik hier
2017, 28845 Km
YAMAHA XSR 700
YAMAHA XSR 700
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2017, 23486 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 5.745,- p/mnd klik hier
2018, 41721 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2019, 33945 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2019, 19200 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2019, 19900 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2019, 14914 Km
YAMAHA XSR 700 ABS
YAMAHA XSR 700 ABS
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2019, 20976 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion