Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 12.749,- p/mnd klik hier
2017, 36423 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2017, 29000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2017, 19000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.988,- p/mnd klik hier
2017, 14751 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 13.699,- p/mnd klik hier
2018, 31000 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2018, 19958 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 9.990,- € 10.490,- p/mnd klik hier
2019, 23084 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2019, 15253 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2020, 11476 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2020, 29565 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 54006 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2021, 28000 Km
YAMAHA MT 10 SP
YAMAHA MT 10 SP
€ 15.999,- p/mnd klik hier
2021, 12198 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 17.290,- p/mnd klik hier
2022, 10217 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2022, 16354 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 17.790,- p/mnd klik hier
2022, 16574 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 17.988,- p/mnd klik hier
2023, 8113 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2024, 3650 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2024, 3650 Km
YAMAHA MT 10 SP ABS
YAMAHA MT 10 SP ABS
€ 20.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion