Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.775,- p/mnd klik hier
2003, 61301 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 2.950,- € 3.450,- p/mnd klik hier
2003, 55200 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2006, 58600 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2008, 71859 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2008, 27862 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2008, 40000 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2009, 54200 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 5.150,- p/mnd klik hier
2009, 26000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2009, 35000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2009, 29600 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 4.699,- p/mnd klik hier
2011, 47000 Km
YAMAHA TMAX TECH MAX
YAMAHA TMAX TECH MAX
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 44128 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX WHITE MAX
YAMAHA TMAX WHITE MAX
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2013, 21940 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2013, 16000 Km
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
YAMAHA TMAX BRONZE MAX ABS
€ 6.988,- p/mnd klik hier
2014, 34731 Km
YAMAHA TMAX IRON MAX ABS
YAMAHA TMAX IRON MAX ABS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2016, 15013 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX 560
YAMAHA TMAX 560
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 28930 Km
Merkdealer
YAMAHA XP 530 T-MAX
YAMAHA XP 530 T-MAX
€ 8.350,- € 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 18200 Km
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
YAMAHA XP 530 T-MAX ABS
€ 10.395,- p/mnd klik hier
2017, 14001 Km
Merkdealer
YAMAHA TMAX SX
YAMAHA TMAX SX
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2018, 24610 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion