Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2018, 84926 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 8.945,- p/mnd klik hier
2018, 70678 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2018, 46033 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 28806 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2018, 29214 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2018, 51436 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2018, 19900 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.690,- p/mnd klik hier
2018, 32360 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 11030 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2018, 20588 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2018, 28613 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2018, 9665 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2018, 29509 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2019, 49118 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2019, 25597 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2019, 35446 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2019, 44264 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2019, 47201 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2019, 43395 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2019, 29211 Km
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion