Nieuwsbrief:

VOGE  300 R - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs /geel
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
voge - 300-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nu bij BJ Wheels Almelo, nieuw uit voorraad leverbaar:
De Voge 300 Rally
Nu met 5 jaar garantie!!!

Met zijn dubbele halogeen koplampen die de contouren van de kuip volgen, het hoge spatbord, de KYB vering met zoals voor- als achteraan 240 mm veerweg en de mixed terrain-banden heeft de VOGE 300 Rally de avontuurlijke uitstraling van de legendarische trailmotoren uit de jaren tachtig. Het LCD-scherm met achtergrondverlichting is gemakkelijk af te lezen en toont je naast alle standaard informatie ook de geselecteerde versnelling. Een USB-poort in het dashboard zorgt voor de voeding van je gps of smartphone.

Het buizenframe werd specifiek voor de 300 Rally ontwikkeld. Tel daar de handkappen, de enduro-voetsteunen, de bagagedrager, de carter - en valbescherming én het uitschakelbare ABS bij en je weet dat je met een breed inzetbare motorfiets te maken hebt. De trail-spaakvelgen, die 21 inch vooraan meten en 18 inch achteraan, zijn voorzien van banden die zowel op asfalt als op onverhard goed uit de voeten kunnen.

De VOGE 300 Rally is een uitstekende keuze voor avonturiers met een A2-rijbewijs, maar ook voor iedereen die een tweede motorfiets wil voor in de stad of op het platteland.


BJ Wheels:
CF moto en Voge merkdealer en altijd diverse mooie occasions op voorraad.
Financiering, 10 dagen gratis verzekering.
Bel: 0620360061

  • + Bij deze motor 10 dagen gratis verzekering via Zelfverzekerd Motorrijden!
    + Financiering mogelijk, ook deels en boetevrij vervroegd aflossen.

     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BJ Wheels and Machinery
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion