Nieuwsbrief:

SUZUKI  C 800 INTRUDER - 2007

Bouwjaar:
2007
Kleur:
WIT / ZILVER C
Vermogen:
39 kW
Teller:
40.425 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
suzuki - c-800-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2007

Deze super nette Intruder is nieuw door ons geleverd in 2007! Ook de hele onderhoudshistorie is aanwezig.
Ook heeft de motor zijn onderhoud gehad compleet met een set nieuwe banden!
Kortom de motor staat startklaar om de showroom te verlaten!

Welkom bij Hoegee Suzuki Center!

Wij zijn dé Suzuki dealer van Nederland en trots om een breed assortiment aan nieuwe Suzuki modellen te presenteren in onze showroom. Maak een proefrit en ervaar zelf de kwaliteit en rijcomfort van Suzuki!

Recent zijn wij ook officieel dealer van Royal Enfield en QJMOTOR, waardoor we ons aanbod verder hebben kunnen diversifiëren. Naast nieuwe motoren hebben we ook een ruime voorraad occasions van zowel Suzuki als andere merken.

Bij Hoegee Suzuki Center vindt u niet alleen motoren, maar ook een uitgebreide selectie kleding en accessoires. Onze moderne werkplaats is uitgerust met een testbank, zodat we uw motorfiets kunnen controleren en afstellen voor optimaal rijgenot. Als Yoshimura importeur bieden wij alle benodigde producten voor uw motor, van slip-on dempers tot hoogwaardige tuning.

Kom gerust een keer langs in onze showroom in Afferden. De koffie staat voor u klaar!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op via telefoon: 0487-514552, of stuur een e-mail naar info@hoegeesuzukicenter.nl.

Bezoek ook onze website: www.hoegeesuzukicenter.nl en volg ons op Facebook: facebook.com/HoegeeSuzukiCenter.

Tot ziens!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Hoegee Suzuki Center
Koningstraat 88
Afferden (Gld)
Plan de route
0487-514552
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion