Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

YAMAHA  XJ 750 MAXIM - 1983

Bouwjaar:
1983
Kleur:
ZWART
Vermogen:
60 kW
Teller:
51.735 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - xj-750-maxim
yamaha - xj-750-maxim
yamaha - xj-750-maxim
yamaha - xj-750-maxim
yamaha - xj-750-maxim
yamaha - xj-750-maxim
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha XJ 750 Maxim.. deze motor ziet er nog keurig uit, technisch in goede staat en met zijn cardan is het een motor met weinig onderhoud. Prijs is ook zo meenmeem prijs.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.


  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
Bezorgen door heel NL mogelijk, Middenbok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Wim ter Braake Motoren
Nijverheidsweg 8
Nijeveen
Plan de route
0522-492255
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1970 - Triumph en BSA houden een daadkrachtige campagne in 1970 voor de lancering van een nieuwe produktielijn; zestien motoren in totaal. Ten nadele van de brede aanpak is de vertraging die optreed aangaande de levering. Om aan de consumentvraag te blijven voldoen worden er T100's en Bonnies in een hoog tempo in elkaar gezet waardoor de kwaliteit enorm schommelde. Ook kwam de aanlevering van de assemblagedelen in de problemen tot op het punt dat er zelfs drie maanden werd gestopt om zich te richten op de fabricage van motoronderdelen. Doordat het systeem bij Triumph wel vrolijk orders bleef aanvragen liep het verlies op tot tweeentwinig miljoen pond.
© 2000 - 2025 Motoroccasion