Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.650,- p/mnd klik hier
2020, 15913 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2020, 17714 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.290,- p/mnd klik hier
2020, 20000 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2020, 20500 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2020, 14040 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2020, 11400 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 12.790,- p/mnd klik hier
2020, 2452 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2021, 28313 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2021, 19000 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2021, 18579 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 23630 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.490,- € 11.990,- p/mnd klik hier
2021, 23315 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2021, 8882 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.890,- € 12.390,- p/mnd klik hier
2021, 12096 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2021, 2021 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 13.490,- p/mnd klik hier
2022, 4739 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 14.900,- p/mnd klik hier
2022, 900 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 15.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion