Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.445,- p/mnd klik hier
2018, 39293 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2018, 33903 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2018, 28000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2018, 27319 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2018, 24000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2018, 21096 Km
Merkdealer
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2018, 22142 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2018, 7000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2018, 14674 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.300,- p/mnd klik hier
2018, 18353 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.390,- p/mnd klik hier
2018, 31458 Km
Merkdealer
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 21000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.990,- € 8.490,- p/mnd klik hier
2018, 19576 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.790,- p/mnd klik hier
2019, 18149 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2019, 31160 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2019, 18419 Km
Merkdealer
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2019, 22775 Km
Merkdealer
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2019, 17861 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2019, 17861 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2019, 6243 Km
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion