Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2018

€ 6.549,- € 7.350,-
43228 Km
Zwart/grijs
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super leuke KTM Duke 790 uit 2018.
Slechts 43228km gelopen. Laatste onderhoud was bij 43186km.
Mooie uitlaat, originele aanwezig indien gewenst.
Verlaagd zadel KTM powerparts, originele aanwezig indein gewenst.

Banden zijn nog super goed, heeft wel wat plekjes, van in de regen rijden , zoals de waterpomp die niet meer helemaal zwart is. Verder een eerlijke en nette motor. Is van een jonge dame geweest die overgestapt is naar iets meer toer model.
DEZE MOTOR KAN OOK GESCHIKT ZIJN VOOR A2 RIJBEWIJS< (hij kan terug gezet worden op 35kw, omdat deze maximaal 70kw heeft vanuit de fabriek. Nieuwere versies en R versies hebben standaard net meer 70kw en kunnen dus niet op 35kw terug gezet worden.. Hier zijn wel extra kosten aan verbonden))
  • Kom langs voor een proefrit!!
  • Koffie staat klaar!! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BikeXperience
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion