Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2023, 12800 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.290,- p/mnd klik hier
2023, 16213 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2023, 14572 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2023, 1124 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2023, 2064 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, 13000 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, 9502 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2024, 10542 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2024, 4399 Km
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2024, 4136 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.495,- p/mnd klik hier
2024, 2283 Km
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.499,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 11.250,- € 11.999,- p/mnd klik hier
2024, 199 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2025, 10450 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2025, 4174 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2025, 1345 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, 437 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 11.199,- p/mnd klik hier
2025, 5700 Km
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion