Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 47791 Km
SUZUKI BANDIT 1250 SA
SUZUKI BANDIT 1250 SA
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2007, 47112 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.300,- p/mnd klik hier
2007, 44511 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2007, 57540 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2007, 36352 Km
SUZUKI BANDIT 1250 SA
SUZUKI BANDIT 1250 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2007, 38864 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 23979 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2007, 78737 Km
Merkdealer
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2008, 73392 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 2.795,- p/mnd klik hier
2009, 103293 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2009, 36920 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.695,- p/mnd klik hier
2009, 22905 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2009, 44000 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2010, 68664 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 4.400,- p/mnd klik hier
2010, 29500 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 31475 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2011, 54584 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2016, 37549 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion