Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2018, 71116 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.250,- p/mnd klik hier
2019, 67000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 66644 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 65944 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2019, 45627 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.895,- p/mnd klik hier
2019, 43095 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 17.945,- p/mnd klik hier
2019, 49190 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.445,- p/mnd klik hier
2019, 19492 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.490,- p/mnd klik hier
2019, 29000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.550,- p/mnd klik hier
2019, 19727 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.550,- p/mnd klik hier
2019, 48886 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.750,- p/mnd klik hier
2019, 37000 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.945,- p/mnd klik hier
2019, 23740 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 48679 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 21701 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2019, 39592 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.995,- p/mnd klik hier
2019, 8222 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2019, 21235 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.250,- p/mnd klik hier
2019, 42410 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2019, 47954 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion