Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Black
Vermogen:
Teller:
35.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Unieke en echt zeer mooie BMW R1250 GS Exclusive.

Dit zoals u van ons gewend bent met garantie.


De BMW R1250 GS Exclusive is de luxe-uitvoering van de R1250 GS, met extra afwerking, exclusieve kleurstellingen en een flink pakket aan opties:

1. Exclusieve styling

  • Speciale kleurstelling, Black Storm Metallic met goudkleurige details
  • Goudkleurige spaakwielen
  • Speciale “Exclusive” stickers/graphics
  • Hoogwaardige afwerking van frame, motorblok en onderdelen in contrasterende kleuren

2. Motor en techniek

  • 1254cc ShiftCam-boxermotor (136 pk, 143 Nm).
  • Variabele kleptiming voor meer souplesse en trekkracht.
  • BMW Telelever-voorwielophanging en Paralever-achterwielophanging.

3. Rijmodi en elektronische systemen

  • Rijmodi Rain & Road (uitbreidbaar met Riding Modes Pro → Dynamic, Enduro, Dynamic Pro, Enduro Pro).
  • BMW Dynamic ESA (elektronische veringaanpassing).
  • Hill Start Control.
  • ABS Pro (bochten-ABS).
  • Dynamic Traction Control (DTC).
  • Cruise control.

4. Comfort en gebruiksgemak

  • Groot verstelbaar windscherm.
  • Handvatverwarming
  • Handvatkappen
  • Comfortzadel (in kleuraccenten).
  • Grote 30L topkoffer (optioneel Vario-zijkoffers)
  • LED-verlichting rondom, inclusief adaptieve bochtenverlichting bij Pro-pakket.

5. Display en connectiviteit

  • 6,5” TFT-display met BMW Motorrad Connectivity.
  • Navigatiesysteem BMW Navigator.
  • Bluetooth-koppeling voor telefoon en helmcommunicatie.
  • Transparant GS schildje voorop

Kort gezegd: de Exclusive is technisch gelijk aan de standaard GS, maar hij oogt luxer, heeft goudkleurige spaakwielen, hoogwaardige afwerking en wordt geleverd met een uitgebreid optiespakket.

App of mail gerust en reserveer nu alvast een bezichtiging en/of proefrit
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lammers Motoren
Colmschaterstraatweg 18
Schalkhaar
Plan de route
0570830993
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion