Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2001, 88078 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2001, 88078 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.945,- p/mnd klik hier
2001, 108256 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 64000 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.195,- p/mnd klik hier
2001, 36779 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 62521 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 4.000,- p/mnd klik hier
2001, 33057 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 1.975,- p/mnd klik hier
2002, 124674 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2002, 90133 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2002, 99364 Km
BMW R 1150 R ROCKSTER
BMW R 1150 R ROCKSTER
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2003, 50885 Km
BMW R 1150 R ROCKSTER
BMW R 1150 R ROCKSTER
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2003, 52891 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2004, 44523 Km
BMW R 1150 R ABS
BMW R 1150 R ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2004, 57385 Km
BMW R 1150 R ROCKSTER
BMW R 1150 R ROCKSTER
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2005, 78032 Km
BMW R 1150 R ROCKSTER
BMW R 1150 R ROCKSTER
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2005, 39357 Km
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion