Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Inclusief:
Windscherm
Duo Zodel
orginele spiegels(zwart)
Valbeugel.
Tassenset(leer)
- INRUIL IS MOGELIJK
Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
info@axelsbikeshop.nl
Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
PRIVATE LEASE BIJ AXELSBIKESHOP
Private Lease is te vergelijken met het huren van een motor. Je sluit een overeenkomst af voor een vooraf bepaalde periode en een verwacht aantal te rijden kilometers. Aan het einde van de overeenkomst lever je de motor gewoon weer in. Het risico van eventuele onderhoudskosten en een restwaarde aan het einde van het contract is voor ons. Wil je de motor alsnog zelf overnemen, dan kan dat altijd. Zo kom je nooit voor onverwachte kosten te staan.
Als je bij ons een Lease-contract afsluit zijn daar de volgende kosten bij inbegrepen:
Afschrijving
Afleverkosten
Schade & reparatie
Wegenbelasting
All-risk verzekering
Pechhulp
Banden
Onderhoud bij jouw merkdealer
Dus een all-in abonnement, jij betaald enkel de brandstof!
Persoonlijk advies? Wij helpen u graag.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-TAKT, 50° V-TWIN |
Boring x slag | 101|108 |
Cilinder inhoud | 1,731 |
Comp. verhouding | 9,4:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | ELEKTRONISCHE BRANDSTOFINJECTIE MET DUBBELE 45 MM THROTTLE BODY |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | NATTE PLATENKOPPELING |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | MET CARBON FIBER VERSTERKTE AANDRIJFRIEM |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | UPSIDE DOWN VOORVORK, DIAMETER 43 MM MET 130 MM VEERWEG |
Vering achter | ENKELE MONOTUBE GASDEMPER, GEGOTEN ALUMINIUM ACHTERBRUG, RISING RATE LINKAGE, 120 MM VEERWEG |
Remmen voor | DUBBELE ZWEVENDE REMSCHIJVEN, 300 MM MET 4-ZUIGER REMKLAUW |
Remmen achter | ZWEVENDE REMSCHIJF, 300 MM MET 2-ZUIGER REMKLAUW |
Voorband | 130/90R16 DUNLKOP E2-RWL |
Achterband | 140/90R16 DUNLOP E2-RWL |
Wielbasis | 1,647 |
Lengte | 2,372 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 635 |
Drooggewicht | 296 |
Leverbare kleuren | SUEDE TITANIUM METALLIC WITH BLACK, SUEDE GREEN METALLIC |
Beschrijving | U wilde altijd al overstappen naar een grote cruiser? doe het in stijl met de victory gunner, een krachtige cruiser in retro bobber stijl, die zich thuis voelt op de straat. |
| Dealerschappen: MASH, ROYAL ENFIELD |
Wij heten u van harte welkom in onze gezellige winkel!
We verkopen gebruikte motorfietsen van alle merken en leveren ook nieuw.
Onze werkplaats draait op volle toeren en alle merken zijn hier welkom. Ook als u de motofiets elders heeft aangekocht bent u van harte welkom in onze werkplaats.
Wij hebben een ruim assortiment motoren, voor ieder wat wils! Het is zeker ook de moeite om een kijkje te nemen in onze kledingshop. Daar vindt u een ruim assortiment dames en heren motorkleding waar wij u graag veel over vertellen.
| Heerhugowaard, Noord-Holland |
| 072-5119292 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SUZUKI