Nieuwsbrief:

SWM  SM 500 R - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
Wit
swm - sm-500-r
swm - sm-500-r
swm - sm-500-r
swm - sm-500-r
swm - sm-500-r
swm - sm-500-r
swm - sm-500-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
SWM SM 500R: De SWM SM 500R is een Supermoto model met een race hart. Erg makkelijk en aangenaam te berijden met een hoge fun-factor dankzij het vermogen, lichte gewicht van slechts 120 Kg en de remcapaciteit. Deze supermoto is voorzien van een motor met inhoud van 501cc en 6 versnellingen, dubbel wiegframe, Kayaba vering met Ø48mm upside-down vork en Soft damp monoshock, 320mm Brembo voorremschijf en 240mm Brembo remschijf achter. Deze motor is ideaal voor het gebruik in de stad of om eens een circuitdag mee te pakken. Deze supermoto wordt standaard afgeleverd met circa 35 Pk, geschikt voor het A2 rijbewijs maar kan met een tuning kit ook onbeperkt worden gemaakt met circa 50 Pk.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van DUCATI
© 2000 - 2024 Motoroccasion