Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI 900 MHR
DUCATI 900 MHR
1981, 5 Km
DUCATI 900 MHR
DUCATI 900 MHR
€ 19.990,- € 21.990,- p/mnd klik hier
1983, 17093 Km
Merkdealer
DUCATI 900 S2
DUCATI 900 S2
€ 32.990,- p/mnd klik hier
1983, 12345 Km
Merkdealer
DUCATI 900 SS
DUCATI 900 SS
€ 8.450,- p/mnd klik hier
1990, 40729 Km
DUCATI 900 SS
DUCATI 900 SS
€ 9.899,- p/mnd klik hier
1990, 28027 Km
DUCATI 900 SL
DUCATI 900 SL
€ 8.999,- p/mnd klik hier
1995, 31012 Km
DUCATI 900 SL
DUCATI 900 SL
€ 10.699,- p/mnd klik hier
1995, 29211 Km
DUCATI 900 SL
DUCATI 900 SL
€ 7.995,- p/mnd klik hier
1997, 26928 Km
DUCATI 900 SL
DUCATI 900 SL
€ 9.750,- p/mnd klik hier
1997, 31000 Km
DUCATI 900 SS
DUCATI 900 SS
€ 2.799,- p/mnd klik hier
1998, 49064 Km
DUCATI 900 SS
DUCATI 900 SS
€ 4.800,- p/mnd klik hier
1998, 45283 Km
DUCATI 900 SS NUDA
DUCATI 900 SS NUDA
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1999, 37200 Km
DUCATI 900 SS
DUCATI 900 SS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 41857 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion