Nieuwsbrief:

DUCATI  900 SS - 1990

Garantie: Nee
28027 Km
Rood-wit
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
ducati - 900-ss
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Uniek object: Origineel Nederlands geleverde Ducati 900 Supersport van 2e eigenaar afkomstig.
Dit model is van 1988 t/m 1990 geproduceerd, 2.000 stuks slechts.
Deze motor is geheel technisch aangepakt ! Grote service, nieuwe bandenset, nieuwe ketting/tandwielset, nieuwe brandstofpomp, nieuwe benzineslangen, carburateurs gereinigd en gesynchroniseerd enz.

Verder historie ; 
* Biggelaar getuned (in 2004, factuur aanwezig)
* Origineel papieren kentekenbewijs
* 2 originele sleutels + sleutellabels
* Instructieboekje
* Motor tijdschrift met een uitgebreid verslag over deze 900 Supersport
Indien u interesse heeft voor aankoop en/of bezichtiging neem dan even contact met mij op voor een afspraak !
De koffie staat klaar !

  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 

  • Openingstijden
    Maandag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Dinsdag: op afspraak ( 9.00h - 18.00h )
    Woensdag: gesloten
    Donderdag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Vrijdag: 9.00h - 17.00h
    Zaterdag: 9.00h - 15.00h
    Zondag: gesloten

  • Volg ons op Facebook / Instagram @rosmotorenetten-leur

  • Ros Motoren
    Voorsteven 1A
    4871 DX ETTEN-LEUR
    Tel/WhatsApp: 06-81382470
    info@rosmotoren.nl
    www.rosmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion