Nieuwsbrief:

SWM  RS 500 R - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
swm - rs-500-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SWM Enduro  RS 500R: Deze nieuwe modellen zijn alweer de vijfde generatie Enduro modellen van SWM. Deze motoren zijn door SWM ontwikkeld voor offroad rijders die een enduro motor willen die makkelijk te berijden is maar ook betaalbaar, zowel bij de aanschaf als in het gebruik. Deze enduro motoren zijn van uitstekende kwaliteit met een hoogwaardig afwerkingsniveau en dat voor een uitstekende prijs.

Door het neutrale karakter van de motor zijn de SWM enduros geschikt voor de recreatieve rijder; makkelijk en aangenaam om te rijden zonder verrast te worden in het offroad terrein. Puur motorplezier, fraai ontwerp en moderne motorblokken, voorzien van injectie en LED verlichting, voor en achter. De gebruiks- en onderhoudskosten zijn beperkt door de langere onderhoudsintervallen en lagere onderdelenprijzen. De SWM RS500 Enduro met circa 35 Pk is hiermee geschikt voor het A2 rijbewijs. Deze kan met een tuning kit ook onbeperkt worden gemaakt naar ruim 50 Pk. 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion