Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SUZUKI  GSX-R 750 - 1985

Garantie: Nee
77821 Km
Rood
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Motor uit prive collectie!

November 2024 voor het laatst gelopen, motor verkeerd in werkelijk prachtige en geheel originele staat. De lak op het blok laat hier en daar wel los, maar is eigenlijk te mooi om op te knappen. Een echte NOS Survivor zoals ze dat noemen

Motor is destijds nieuw door ons geleverd! Geheel schadevrij, geen ex-schade en in dit geval uniek met de originele uitlaat

Eerste jaar van de GSX-R serie dus echt een bijzonderw motor voor in de verzameling

Hoeft niet weg, liefst naar iemand die deze motor kan waarderen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion