Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  GUERRILLA 450 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
PLAYA BLACK
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DEZE NAKED ZIET ER GOED UIT

De Guerrilla 450 draait om design zonder gimmicks. Geen bling bling. Geen nutteloos plastic. Hij is atletisch gebouwd met perfecte hoeken, doelgerichte lijnen en flinke spierballen op de juiste plaatsen. Deze machine ziet er net zo goed uit als dat hij rijdt.

THE ALL-ROADSTER: THE GUERRILLA 450

De Guerrilla 450 is gefinetuned door motorrijders die weten wat motorrijden is. Hij biedt motorrijders van elk niveau maximale sensatie en optimale handling, op ieder toerental. Door de rechte rijpositie, praktische zadelhoogte en het ultraresponsieve chassis is het de perfecte machine voor dagelijkse ritten, of je nu door druk verkeer slalomt of heerlijk door de bochten scheurt.

GROMMEND OP JACHT

De Guerrilla 450 is niet ontworpen voor voor de specificaties of race ambities. Hij is ontwikkeld voor één ding, en dat is rijden. Deze motorfiets is gefinetuned met praktische rijmodi voor wegen waar je werkelijk op rijdt. Door de vloeistofgekoelde 452 cc Sherpa-motor schiet je over het hele toerengebied als een speer vooruit, in welke versnelling dan ook.

SHERRRPA

Door de vloeistofgekoelde 452 cc Sherpa-motor met 40 pk en 40 Nm koppel, heeft de Guerrilla 450 meer dan genoeg vermogen in huis voor elke situatie

ANDERE STEMMING? ANDERE RIJMODUS.

Schakel binnen luttele seconden van Performance naar Eco met het razendsnelle EMS-systeem, waarmee je ook brandstof bespaart.

TRIPPER TFT-DISPLAY
Luister muziek, lees berichten, bekijk kaarten en doe nog veel meer terwijl je telefoon in je zak blijft met het Tripper TFT-scherm van de Guerrilla 450, compleet met Google Maps en een 2,4/5 Ghz wifi 5-chip.

INTUÏTIEVE ERGONOMIE
Met zijn lage zadel, middelhoge voetsteunen en rechte rijpositie is de ergonomie van de Guerrilla 450 ontworpen om zich aan jouw rijstijl aan te passen. Geen enkel obstakel is te groot, of je nu door druk verkeer of scherpe bochten rijdt.

BREDE TUBELESS BANDEN

Door de 17-inch wielen, brede tubeless banden (120/70 voor en 160/60 achter) en het speciale profiel blijf je op de Guerrilla 450 bij elke snelheid en in elke situatie in controle.

CHASSIS EN VERING

Door het dubbelbuis frame, de 43 mm telescopische voorvering en 140 mm monoshock draagarm-achtervering van Showa voelt de Guerrilla 450 als een verlengstuk van jezelf.
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion