Nieuwsbrief:

PEUGEOT  METROPOLIS 400 - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Blauw / Groen
Vermogen:
26 kW
Teller:
1.734 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
peugeot - metropolis-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Peugeot Metropolis 400
Uniek lage km stand 1734
Motor afkomstig van 1e eigenaar 
Bouwjaar 2018
Slijtage delen als nieuw
1000Km beurt is uitgevoerd
Krachtige 400cc injectie motor
Autorijbewijs (Mits deze gehaald is voor 19-01-2013)

Motor staat klaar en kan direct meegenomen worden.
Voorlopig geen onderhoud nodig


Direct rijden
Gratis tenaamstelling 
Gratis 5 dagen all-risk dekking
Betaling per: Pin , Bankoverschrijving , Contant 
Inruil / Financiering mogelijk
 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31c
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)


 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
Spakenburg
Plan de route
033-2999800
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion