Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 11 LE MANS - 2002

Bouwjaar:
2002
Kleur:
GROEN
Vermogen:
67 kW
Teller:
7.237 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
moto-guzzi - v-11-le-mans
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Garantie: Huisgarantie
Optioneel afleverpakket (€ 250): 6 Maanden garantie: Is inclusief afleveringsbeurt. Alle slijtagedelen in goede staat en 6 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (6 maanden garantie)
Fabrikant: - - -

V11 "Tenni" uitvoering nr. 097/170




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorhuis Bakker
Noordveenkanaal ZZ 12
Nieuw Weerdinge
Plan de route
0591-521279
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1976 - De /7-serie sloeg in 1976 in als een bom. Dat lag eigenlijk aan slechts één model: de R 100 RS, de eerste motorfiets die vanaf de fabriek al van een stroomlijnkuip was voorzien. Deze was bovendien in de windtunnel ontwikkeld en voorzien van allerlei zeer moderne snufjes, zoals een kwartsklokje en zelfs een controlelampje om te waarschuwen voor versleten remblokken. Het was een sportief toermodel, dat in 1978 een meer toeristisch broertje kreeg in de vorm van de R 100 RT.
© 2000 - 2025 Motoroccasion