Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

MOTO GUZZI  850 T3 - 1981

Bouwjaar:
1981
Kleur:
Wit
Vermogen:
50 kW
Teller:
67.656 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
moto-guzzi - 850-t3
moto-guzzi - 850-t3
moto-guzzi - 850-t3
moto-guzzi - 850-t3
moto-guzzi - 850-t3
moto-guzzi - 850-t3
moto-guzzi - 850-t3
moto-guzzi - 850-t3
moto-guzzi - 850-t3
moto-guzzi - 850-t3
moto-guzzi - 850-t3
moto-guzzi - 850-t3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie originele Moto Guzzi 850 T3 California BJ 1981, inclusief koffers met o.a. veel chroom, RVS remleidingen, RVS uitlaat dempers.In zeer goede staat!
  • HMIMOTO IS DE MOTO GUZZI/ DUCATI/ BENELLI/ APRILIA/ VOXAN SPECIALIST !

    HMI ITALIAANSE MOTOREN AL MEER DAN 25 JAAR GEPASSIONEERDE PROFFESIONALS!
    In de sfeervolle boerderij van HMI Italiaanse Motoren aan de Dorpsstraat 280 te Kiel-Windeweer/Hoogezand, op 25 km van Assen en Groningen, is een grote en bijzonder ingerichte showroom met Italiaanse motoren van nieuw tot klassiek en een professionele werkplaats met grote onderdelenvoorraad voor alle onderhoud aan uw motor.

    HMI Italiaanse Motoren is zeker een bezoekje waard. Koffie staat klaar.Kijk op onze website: www.HMIMOTO.nl voor nog veel meer moois!

    prijzen en modellen onder voorbehoud.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
HMI Italiaanse Motoren
Dorpsstraat 280
Kiel Windeweer
Plan de route
0598-623316
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion