Nieuwsbrief:

MASH  SIX HUNDRED 650 - 2024

Nieuw
Groen
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Een moderne klassieker, dat is wellicht de beste omschrijving voor de geheel nieuwe Six Hundred 650 Classic motorfiets. Op en top retro en toch voorzien van moderne Euro5 techniek en een modern ABS remsysteem. Ook aan zichtbaarheid is gedacht, zo is de koplamp volledig voorzien van LED verlichting en ook aan de achterzijde zien we LED in het achterlicht. Veel aandacht is besteed aan de algehele afwerking. Het fraaie British Green in combinatie met crème accenten en het gebruik van chrome doet je denken aan de Britse motorfietsen van weleer. Het 3D Mash logo op de tank maakt het geheel af. Ook leverbaar in donkerblauw en geschikt voor het A2 rijbewijs.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!

Beschrijving
Merk Mash
Model Six Hundred 650
Kleur Groen
Segment Retro
Cilinderinhoud 647 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€5.599,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€5.799,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BETA
© 2000 - 2024 Motoroccasion