Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

HYOSUNG  AQUILA GV 125 S BOBBER - 2025

Nieuw
Mat zwart
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De 125cc V-Twin Bobber is uniek in zijn soort. Niet alleen vanwege zijn krachtbron maar ook als motorfiets an sich. Geen enkele andere motorfietsfabrikant produceert een chopper of bobber die men kan berijden met een A1 rijbewijs (max. 125 cc en max. 11 kW). Dat maakt de Aquila GV 125 S Bobber zo uniek. De ideale motorfiets voor beginners door zijn geringe zadelhoogte (710mm) en lage gewicht (165kg) maar ook voor de gevorderde rijder(ster) voor wie een ‘zware is je ware’ niet meer geldt.

Laat je verbazen door zijn fijne manier van rijden. Het stalen, semi-dubbel wiegframe in combinatie met de robuuste banden (120/80-16 voor en 150/80-15 achter) geven je niet alleen het gevoel om over de Route 66 te cruisen maar ook het heuvellandschap van de Ardennen te ontdekken.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Hyosung
Model Aquila GV 125 S Black edition
Kleur Mat zwart
Segment Bopper
Cilinderinhoud 125 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 24 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW:
€ 4.700,-   
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 4.999,- 

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion