Na ongeveer 15 jaar als monteur actief geweest te zijn in de motorsport ben ik in 1997 'uit vraag van de klant' begonnen met verkoop van onderdelen en accessoires met daarbij onderhoud en reparatie van motorfietsen. Tijdens de beginperiode bleek al snel dat de ervaringen uit de motorsport een grote bijdrage leverden aan de vakkundige reparaties, die al heel snel in grote getale werden uitgevoerd.
Inmiddels is ons bedrijf uitgegroeid tot een volwaardig bedrijf waar men oog heeft voor de wensen en de behoeften van de scooter- en motorklant. De voorraad onderdelen en accessoires groeide uit van de bekende bougie en luchtfilter, naar een zeer uitgebreide voorraad. Dit alles is uitgebreid met dealerschappen voor zowel scooter en bromfiets als helmen en kleding.
Een stukje historie: KAWASAKI in 1985 - Om het blok van de GPZ 900 R wordt een nieuwe sport-cruiser gebouwd, de ZL 900 Eliminator. Ook hier probeert men een kruisbestuiving te laten plaatsvinden met cruisertrekjes.
De CS (Casual Sports) is een 250 cc motorfiets met een naked-bike uitstraling. Het gebruikt een vloeistofgekoeld DOHC blok. De KDX 200 wordt als enduromotor aan de man gebracht. De (super)sportlijn wordt compleet gemaakt met de GPZ 1000 RX, de GPZ 600 R, de GPZ 250 R en de schermloze FX 400 R.