Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE ABS - 2012

Garantie: Ja
16532 Km
Zwart oranje
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
ktm - 690-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 690 Duke ABS! 
5.495,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• bj. 2012
• 16.532 KM  
• Akrapovic uitlaat systeem 
• ABS 
• Beugel set 
• Donker kuip ruitje 
• Incl. volledige service beurt
• Oranje ketting 
• Inclusief garantie!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.

    Donderdag 10:00 / 17:00
    Vrijdag        10:00 / 17:00
    Zaterdag     10:00 / 15:00 

    Daarnaast werken wij op afspraak. 

    VBM Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @VBMmotoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VBM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion