Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki Z 750 ABS!
4.945,- of vraag vrijblijvend financiering aan!
Opties en Accessoires:
• bj. 2008
• 38.204KM
• ABS
• Korte kenteken plaat houder
• Led knipperlichten
• Ketting smeer systeem
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie!
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering.
Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.
Donderdag 10:00 / 17:00
Vrijdag 10:00 / 17:00
Zaterdag 10:00 / 15:00
Daarnaast werken wij op afspraak.
VBM Verbeek Motoren Oirschot
Telefoon / Whatsapp 0031622042482
Instagram / Facebook @VBMmotoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt viercilinder-in-lijn |
Boring x slag | 68.4 mm x 68.4 mm |
Cilinder inhoud | 748 cc |
Comp. verhouding | 11.3:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø 32 mm x 4 (Keihin) met ovale hulpsmoorklep |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 106 pk / 77.7 kW bij 10500 tpm |
Max. koppel | 78 Nm bij 9300 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2,571 (36/14) |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18.5 liter |
Topsnelheid | 230 km/u |
ABS | ja |
Frame | Ruggengraatframe, opgebouwd uit buizen, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm upside down voorvork, met instelbare uitgaande demping en afstelbare veervoorspanning |
Vering achter | Bottom-link Uni-Trak met gasgevulde schokdemper |
Remmen voor | Dubbele, semi-zwevende 300 mm wave-type remschijven Dubbele zuigerremklauw |
Remmen achter | Enkele schijf, 250 mm wave-type Enkele zuigerremklauw |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1440 mm |
Lengte | 2080 mm |
Breedte | 780 mm |
Hoogte | 1055 mm |
Zithoogte | 815 mm |
Drooggewicht | 203 kg |
Leverbare kleuren | Candy Lime Green/ Metallic Diablo Black, Candy Imperial Blue, Metallic Diablo Black |
Beschrijving | Bruikbaar vermogen. Neem een lichtgewicht sportframe van een 600, stop daar een sterke 750 cm3 viercilinder-in-lijnmotor in en de zinnenprikkelende Z750 is het resultaat. U kunt het totale vermogen gebruiken en genieten van de stuurprestaties als de bochten op u afkomen. In veel opzichten heeft een 750 cm3 motor de perfecte capaciteit, meer vermogen dan een 600 en lichter dan een 1000. Ontdek wat het betekent: de Z750 op vol vermogen. |
 |
VBM Motoren |
|
Industrieweg 46
Oirschot
Plan de route
|
 |
06-22042482
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken