Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 1300 - 1979

40238 Km
ROOD
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
kawasaki - z-1300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Garantie: Aanvullende garantie in overleg mogelijk
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 195 afleverkosten.

Totaal gerestaureerde dikke zes cilinder. Deze motor is in eigen huis gerestaureerd en alle slijtdelen zijn nieuw of gereviseerd. Motor staat momenteel op Belgisch kenteken, maar is naar alle landen in te voeren.

• De getoonde prijs is inclusief aflevering en rijklaar maak kosten, dus geen bijkomende kosten.
• Inruil mogelijk
• Financiering mogelijkheden (ook zakelijk).

Rosa Motoren is een allround dynamisch motorbedrijf in Zuid Limburg.
Door onze geringe omvang en heldere manier van werken staat de kwaliteit en de persoonlijke aandacht voor onze klanten en hun motoren op een hoog niveau.
Of u nu een gebruikte motor of een nieuwe motor wilt kopen, dan bent u bij ons aan het juiste adres.
Ons team, met meer als 35 jaar ervaring, staat klaar voor alle beurten, reparaties, storing analyse en banden service die uw motor nodig heeft om goed en veilig te blijven functioneren.
Bij Rosa Motoren kunt u tevens terecht voor restauratie, schade taxaties / herstel en personaliseren van uw motorfiets.
Op onze Tovami vermogenstestbank is het mogelijk om uw motor te testen en optimaal af te laten stellen.
Op onze “zolder” vind u een voorraad gebruikte motoronderdelen en wij beschikken over een motorstalling.

ROSA MOTOREN
Zoerbeemden10A
6245LR Eijsden
043 408 5555
www.rosamotoren.nl
  • do open





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rosa Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion