Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  SOFTAIL SLIM - 2012

Garantie: Ja
21647 Mls
Special Paint Kreide
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
harley-davidson - softail-slim
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf



Harley Davidson FLS 103Ci Softail Slim Custom

- Special Paint
- Kreide Porsche Color
- Black Edition
- Custom Rear Fender
- 200 Tire
- Vance & Hines Exhaust
- S&S Black Aircleaner
- Kellerman Led Lights
- Custom Solo-Seat
- Nieuwe banden
- Alle delen zwart gecoat enz. enz .....



Zeer mooie FLS Softail Custom , Verkeerd in nieuwstaat , 21.647 Miles , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

!!! Deze motor wordt geleverd met 3 maanden garantie i.c.m. een servicebeurt !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 18.00
Zaterdag : 09.30 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!

Tel: 06 206 208 09




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion