Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 1200 S - 2014

Garantie: Ja
16389 Km
White
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
ducati - monster-1200-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette Ducati Monster S
Bouwjaar 2014
Krachtige 1200 cc 2 cilnder motor 
Km Stand 16389
Kenteken 77-MX-PX

Exclusieve kleur
Motor voorzien van:

End bar spiegels
Ducati performance grepen
Voorzien van sportieve termignoni dempers
Ohlins vering
Black/Chrome velgen
Kort kenteken
Aluminium Rem/Koppeling reservoirs
Rijmodi : Sport,Touring,Urban

Motor is compleet met historie
Recent onderhoud gehad
Map met documenten en reserve sleutel aanwezig 

Gratis 5 dagen all-risk dekking
Gratis tenaamstelling

Inruil / financiering mogelijk 

 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak


 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion