Nieuwsbrief:

BMW  R 27 - 1964

Garantie: Ja
3 Km
ZWART
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1964

De BMW R27 is de laatste productie één-cilinder tot de komst van de BMW F650.
De R27 heeft een 247cc motorblok

Deze BMW R27 is uiterst profesioneel gerestaureerd.
Alles is aan deze R27 uitgevoerd.
Niet alleen optisch is deze R27 dus aangepakt, maar ook inwendig is alles nieuw.

Uiteraard zijn bij deze BMW R27 het framenummer en motornummer gelijk

Deze R27 een NL motor, dus met een prachtig oud kenteken.
Het motorblok en de aandrijflijn zijn nu afgevuld met conserverings olie, dit omdat de R27 prachtig is om alleen maar naar te kijken, dus ideaal voor de verzamelaar.

Als accessoire is er een zijstandaard gemonteerd,




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion