Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 660 FACTORY - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Dark Banshee
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aprilia RS 660 Dark Banshee Factory 2025, uit voorraad leverbaar!

De RS 660 Factory staat aan de top van het gamma met eersteklas uitrustingen en een uitgesproken raceziel, ontworpen voor diegenen die het maximale eisen op elk circuit. De RS 660 Factory brengt de uitmuntende Öhlins vering naar de weg, samen met agressieve graphics die passen bij zijn status als sportiefste en meest verfijnde motorfiets in zijn segment. Met op de MotoGP geïnspireerde aerodynamica met winglets, een sportieve tweecilindermotor met 105 pk en een rijklaargewicht van slechts 183 kg staan garant voor uitmuntende prestaties. Met een effectieve topsnelheid van 240 km/u is de RS 660 Factory klaar om elke bocht te domineren en een ongeëvenaarde rijervaring te bieden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Zuidergracht 1
Soest
Plan de route
035-6012106
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion