Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 1200 Z SUPER TENERE - 2011

Garantie: Ja
32237 Km
Grijs
yamaha - xt-1200-z-super-tenere
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

  • Motor inruilen? Wij doen u graag een passend voorstel!
    Motor verkopen zonder zorgen? Via de bank of contant geld en RDW Vrijwaring ter plaatse.

    Financieren? Flexibele mogelijkheden beschikbaar.
    Afstand een probleem? Wij bezorgen of halen op door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

    U kunt ons bereiken via:
    - Telefoon:             0251 22 80 50
    - Whatsapp:           06 23 60 32 44
    - Email:                  info@paddockmotoren.nl

    Welkom bij Paddock Motoren!
    Met een ruime collectie motoren en inkoop mogelijkheden vindt u precies de motor die bij u past. Wij staan voor kwaliteit en service, onze prijzen zijn scherp en transparant zonder verborgen kosten of verrassingen!
    We beschikken over een grote moderne werkplaats met vakkundige monteurs voor al uw onderhoud en reparatie, uitgebreide collectie accessoires en daarnaast zijn wij gespecialiseerd in schade herstel, van taxatie tot reparatie.

    Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.paddockmotoren.nl.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Paddock Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion