Nieuwsbrief:

Paddock Motoren

Bij Paddock Motoren is het begrip ‘motorfiets’ vertegenwoordigd in de ruimste zin van het woord. Er worden hoge eisen gesteld aan service en aan onderhoud en reparatie van uw motorfiets. Alle kennis is hiervoor in huis, plus de passie die wordt gedeeld met andere motorliefhebbers. Er wordt altijd tijd gemaakt voor overleg en een eerlijk advies. Het assortiment breidt regelmatig uit. Dit geldt voor olie, crossmaterialen, kleding, helmen en accessoires. Bent u geïnteresseerd in een product wat niet op voorraad is dan kan het voor u besteld worden via de vele leveranciers met wie Paddock Motoren contact heeft. Ook voor chromen accenten en een complete lijn onderkleding bent u bij Paddock Motoren aan het juiste adres. In de winkel heeft u de beschikking over een adviescomputer. Hiermee kunt u zelf toegang krijgen tot informatie over de juiste smeer- en onderhoudsmiddelen voor uw merk en type motorfiets. Voor de beginnende motorrijder heeft Paddock Motoren starterspakketten, een complete outfit bestaande uit broek, jas, laarzen en helm voor een scherpe prijs. Bent u nieuwsgierig hoe het er aan toe gaat bij Paddock Motoren, kom dan eens vrijblijvend langs!
Alle motoren van Paddock Motoren
19 motoren gevonden
KAWASAKI Z1000 ABS
KAWASAKI Z1000 ABS
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2015, 28454 Km
KTM 690 SUPERMOTO
KTM 690 SUPERMOTO
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 24861 Km
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2014, 27039 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2013, 54642 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2008, 33362 Km
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2008, 20118 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2019, 15416 Km
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC/LC
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC/LC
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2007, 18230 Km
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2021, 4381 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2004, 18438 Km
BUELL XB 12 R FIREBOLT
BUELL XB 12 R FIREBOLT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2005, 17505 Km
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2010, 23607 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1999, 34260 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2006, 28467 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2013, 101592 Km
HONDA CB 300 R
HONDA CB 300 R
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2023, 4979 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 4.500,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2008, 27862 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2006, 21948 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2011, 40786 Km
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion