Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 01 - 2007

Bouwjaar:
2007
Kleur:
Blauw
Vermogen:
66 kW
Teller:
50.822 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
yamaha - mt-01
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Opties en accessoires:


Hyper-pro voor en achter
Power commander
Origenele stage 2 (met 2prs comfortzadel)
Rizoma potjes, grepen, knipperlichten en bar-end spiegels
Akrapovic uitlaatsysteem
Mt 01 Oz racing velgen (incl. originele velgen)
Daytona Handvat verwarming
Speedohealer
K&N filter en originele carbon filtercover's
Afgesteld op vermogensbank (Goes, 96pk/172nm)
Laag en hoog scherm
Middenbok
Veel origenele carbon onderdelen
Tanktas
Tomtom voorbereid
Usb aansluiting
Nieuwe brandstofpomp
Nieuwe balhoofdlager
Inruil Mogelijk!



Wij leveren onze motoren in overleg af met: 
12 maanden BOVAG garantie voor € 299,-

Het garantie pakket is  inclusief:
- Uitgebreide afleveringsbeurt
- Controle van alle slijtagedelen
- Volle tank benzine
- Grondige poetsbeurt
- Kenteken overschrijving

Voor meer info: 0572-371662

--
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
8102 GV Raalte
 
Onze openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00
Zaterdag  09.00 t/m 16.00
Koopavond: vrijdag 18.00 t/m 21.00
Woensdags Op afspraak

Tot ziens in onze winkel!


Met vriendelijke groet,

Koen Boshuizen
 
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
Raalte
Plan de route
0572-371662
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion