Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2023, 5742 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 4.745,- p/mnd klik hier
2023, 5428 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2023, 518 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2024, 3033 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 4.840,- p/mnd klik hier
2024, 845 Km
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.599,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
ROYAL ENFIELD HNTR 350
ROYAL ENFIELD HNTR 350
€ 5.999,- € 6.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion