Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Suzuki SV 650 XA
Bouwjaar 2020
km stand 8458
prachtige nieuwstaat motor
Leovince uitlaat
LSL verstelbare clip-ons
onderhoudhistorie aanwezig
deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten)
3 maanden garantie
inruil is mogelijk
- Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )
Inruil en financiering mogeliijk.
Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.
3 maanden garantie
Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk
www.otomoto.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, tweecilinder, vloeistofgekoeld, DOHC, 90° V-Twin |
Boring x slag | 81.0 mm x 81.0 mm |
Cilinder inhoud | 645 cc |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | Electrisch |
Vermogen | 76 pk / 56 kW bij 8,500 tpm |
Max. koppel | 64 Nm bij 8,100 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13.8 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, gas-/oliegevulde schokdemper, veervoorspanning instelbaar |
Remmen voor | Dubbele 290 mm schijve |
Remmen achter | 240 mm schijf, ABS |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1,445 mm |
Lengte | 2,130 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1,090 mm |
Zithoogte | 785 mm |
Drooggewicht | 197 kg |
Leverbare kleuren | Wit, Zwart, Rood, Blauw |
Beschrijving | De nieuwe Suzuki SV 650 maakt het rijplezier van een V-twin bereikbaarder dan ooit. Dankzij de compacte afmetingen en het lage gewicht is de populaire allrounder gemakkelijk te besturen. Bovendien is de SV 650 krachtiger en zuiniger dan al zijn concurrenten. Slimme systemen als Easy Start en Low RPM Assist zorgen ervoor dat de bestuurder zich volledig kan focussen op wat belangrijk is: genieten van het motorrijden. Voor het A2-rijbewijs is de Suzuki SV 650 kosteloos leverbaar als 35 kW-uitvoering. |
Otomoto is een garagebedrijf in Ten Boer voor onderhoud en reparatie van alle merken auto's en motoren.
Ook voor de in- en verkoop van motoren, voor de verkoop van motorkleding en voor winterstalling van uw motor kunt u bij ons terecht.
• Onderhoud en reparatie van alle merken
• Pechservice
• Winterstalling
• Revisie
• Gratis halen en brengen van uw motor binnen een straal van 25 km
• Een leenmotor als uw motor gerepareerd wordt
• Motorkleding en helmen
 |
Otomoto |
|
Handelsweg 12
Ten Boer
Plan de route
|
 |
050-3021624
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken