Nieuwsbrief:

Van Melis Motoren

Wij zijn gespecialiseerd in gebruikte Japanse motorfietsen. De motoren in onze showroom zijn voornamelijk van de merken Yamaha, Honda, Suzuki en Kawasaki. Daarnaast hebben we natuurlijk ook andere merken. Nieuwe motoren zijn ook verkrijgbaar, hetzij op bestelling. Het is ook mogelijk om andere motoren dan de hierboven genoemde te bestellen. Wij kunnen ook Aprilia's, Ducati's, Triumphs en anderen bestellen. U kunt hier ons altijd over bellen.
Alle motoren van Van Melis Motoren
21 motoren gevonden
YAMAHA SCR 950
YAMAHA SCR 950
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2018, 13091 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.940,- p/mnd klik hier
2022, 16791 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.340,- p/mnd klik hier
2020, 17637 Km
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 10.440,- p/mnd klik hier
2019, 24610 Km
YAMAHA TENERE 700
YAMAHA TENERE 700
€ 11.740,- p/mnd klik hier
2022, 3039 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2021, 13851 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.140,- p/mnd klik hier
2020, 13767 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 8.540,- p/mnd klik hier
2024, 2470 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.940,- p/mnd klik hier
2019, 10714 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.540,- p/mnd klik hier
2019, 13335 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.840,- p/mnd klik hier
2021, 11231 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.340,- p/mnd klik hier
2023, 6158 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.340,- p/mnd klik hier
2015, 17786 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 7.440,- p/mnd klik hier
2021, 14385 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.940,- p/mnd klik hier
2018, 16179 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 6.840,- p/mnd klik hier
2014, 16364 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.640,- p/mnd klik hier
2021, 12634 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.340,- p/mnd klik hier
2023, 6423 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 4.240,- p/mnd klik hier
2007, 39330 Km
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.940,- p/mnd klik hier
2021, 10708 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion